collect
Vul een subtitel in

Verenigingen, stichtingen en scholen
Uw leden of leerlingen zijn de ambassadeurs van uw instelling. Door verenigde krachten van uw leden is het mogelijk grote hoeveelheden gebruikte kleding en textiel in te zamelen. De ingezamelde kleding zal uw instelling extra geld opleveren (35 cent/klg). U bepaalt vervolgens hoe u dit bedrag wilt besteden. Inzameling kan plaats vinden op projectbasis of via het plaatsen van containers op uw terrein.

Inzameling voor gemeenten
Shamstichting verzorgt ook de inzameling van gebruikt textiel voor gemeenten. Wij hebben de kennis om dit op een efficiĆ«nte en effectieve wijze uit te voeren. Sham kent de markt en kan door haar schaalgrootte de kosten laag houden. Wij helpen het aantal ingezamelde kilo's per inwoner te verhogen, hierdoor belandt er minder textiel in het restafval. Ook verzorgen wij voor gemeenten de huis aan huis inzameling. Wij hebben ervaring met het implementeren van sociale return voor uw gemeente en kunnen hiervoor maatwerk aanleveren zodat er aan uw specifieke behoefte wordt voldaan.

Inzameling door Particulieren
Wij ondersteunen structurele kleding inzameling door particulieren. We kunnen de door u ingezamelde goederen ophalen of u kunt de kleding rechtstreeks bij ons kantoor afleveren. Bij een structurele inzameling of grootschalige inzamelactie kunnen we tijdelijk een container plaatsen. Uiteraard krijgt u een vergoeding per kilo ingezameld textiel en schoenen. Tweedehands kleding inzamelen? Bij Shamstichtting bent u aan het juiste adres.